Ročník: Ročník 2014
Agentura:nezadáno
Klient:nezadáno
Kategorie:Sociální, ekologický, kulturní marketing
Rozpočet:nezadáno
Ocenění:3. místo
Koncept:Původní koncept
Zveřejnění kampaně:06/2014
https://www.youtube.com/watch?v=M2bN1kSlu5U&list=UUjgfkfALsNtX20W-URNlslg
Název firmy: Ford Motor Company, s. r. o
Adresa firmy: Karolinská 654/2 186 00 Praha 8
Jméno kontaktní osoby: Dušan
Příjmení kontaktní osoby: Fornůsek
Funkce kontaktní osoby: Marketing Manager
Název agentury: Wunderman s. r. o.
Adresa agentury: Nádražní 32, Praha 5
Jméno kontaktní osoby: Eva
Příjmení kontaktní osoby: Eisová
Funkce kontaktní osoby: Traffic Manager
Spolupracující agentura:
Mediální agentura:
Velikost hrubého mediálního (ATL) rozpočtu kampaně: do 1 mio Kč
Velikost hrubého podlinkového (BTL) rozpočtu kampaně: Kč
Situace / background:
Společnost Ford má speciální program Ford Handy, ve kterém nabízí speciálně uzpůsobené vozy pro potřeby handikepovaných občanů. Ford v rámci propagace programu Ford Handy dlouhodobě spolupracuje se skupinou The Tap Tap, kterou tvoří postižení hudebníci. Značka Ford skupině The Tap Tap poskytla nový vůz Ford Tourneo.
Cíle komunikace:
Cíle kampaně byly dva:
1. podpořit kapelu hendikepovaných muzikantů The Tap Tap na jejím turné ve vozu Ford.
2. ukázat lidem, že Ford vyrábí vozy i pro hendikepované.
Komunikační strategie:
Cílové skupiny byly dvě: hendikepovaní a obecná veřejnost. Pro oslovení obou skupin jsme využili potenciál stále známější hudební skupiny THE TAP TAP. Komunikační mix: FB Ford + FB The Tap Tap
YouTube kanál Ford
Microsite www.fordhandy.cz
Kreativní strategie:
Vytvořili jsme proto s kapelou hendikepovaných hudebníků video o jejich novém Fordu, umístili je na sociální sítě a vymysleli netradiční formu podpory The Tap Tap. Vyzvali jsme diváky, aby video sledovali a sdíleli na své přátele s tím, že za každé zhlédnutí dostala kapela 0,016 litru nafty!
Stačilo doslova jen hnout prstem – kliknout a sdílet – a kapele se tankovala nádrž.
Doplňující informace:
Výsledky: