Video

https://www.youtube.com/watch?v=M2bN1kSlu5U&list=UUjgfkfALsNtX20W-URNlslg

Zadavatel

Název firmy: Ford Motor Company, s. r. o
Adresa firmy: Karolinská 654/2 186 00 Praha 8
Jméno kontaktní osoby: Dušan
Příjmení kontaktní osoby: Fornůsek
Funkce kontaktní osoby: Marketing Manager

Agentura

Název agentury: Wunderman s. r. o.
Adresa agentury: Nádražní 32, Praha 5
Jméno kontaktní osoby: Eva
Příjmení kontaktní osoby: Eisová
Funkce kontaktní osoby: Traffic Manager
Spolupracující agentura:
Mediální agentura:

Rozpočty

Velikost hrubého mediálního (ATL) rozpočtu kampaně: do 1 mio Kč

Velikost hrubého podlinkového (BTL) rozpočtu kampaně:

Informace o kampani:

Situace / background:

Společnost Ford má speciální program Ford Handy, ve kterém nabízí speciálně uzpůsobené vozy pro potřeby handikepovaných občanů. Ford v rámci propagace programu Ford Handy dlouhodobě spolupracuje se skupinou The Tap Tap, kterou tvoří postižení hudebníci. Značka Ford skupině The Tap Tap poskytla nový vůz Ford Tourneo.

Cíle komunikace:

Cíle kampaně byly dva:
1. podpořit kapelu hendikepovaných muzikantů The Tap Tap na jejím turné ve vozu Ford.
2. ukázat lidem, že Ford vyrábí vozy i pro hendikepované.

Komunikační strategie:

Cílové skupiny byly dvě: hendikepovaní a obecná veřejnost. Pro oslovení obou skupin jsme využili potenciál stále známější hudební skupiny THE TAP TAP.       Komunikační mix: FB Ford + FB The Tap Tap
YouTube kanál Ford
Microsite www.fordhandy.cz

Kreativní strategie:

Vytvořili jsme proto s kapelou hendikepovaných hudebníků video o jejich novém Fordu, umístili je na sociální sítě a vymysleli netradiční formu podpory The Tap Tap. Vyzvali jsme diváky, aby video sledovali a sdíleli na své přátele s tím, že za každé zhlédnutí dostala kapela 0,016 litru nafty!
Stačilo doslova jen hnout prstem – kliknout a sdílet – a kapele se tankovala nádrž.

Doplňující informace:

Výsledky:

Za pouhý měsíc kapela The Tap Tap natankovala 36 plných nádrží, tj. 3200 litrů nafty. O programu Ford Handy dozvědělo přes 200 000 diváků a sdílení videa jede dál! Stejně jako The Tap Tap. Video navíc zaujalo diváky natolik, že nadpoloviční většina ho zhlédla až do konce - v průměru u něj strávili jeden a půl minuty a v 99 % případů ho hodnotili pozitivně! Video se stalo zároveň druhým nejsledovanějším videem Fordu ČR všech dob!