Rozpočet:nezadáno
Ocenění:2. místo
Koncept:Původní koncept
Zveřejnění kampaně:08/2013
https://www.youtube.com/watch?v=WgDpBPi4XXE&list=UUjgfkfALsNtX20W-URNlslg
Název firmy: RWE
Adresa firmy: Limuzská 12, Praha
Jméno kontaktní osoby: Josef
Příjmení kontaktní osoby: Martinkovič
Funkce kontaktní osoby: Manager, Online Communication
Název agentury: Wunderman s. r. o.
Adresa agentury: Nádražní 32, Praha 5
Jméno kontaktní osoby: Eva
Příjmení kontaktní osoby: Eisová
Funkce kontaktní osoby: Traffic Manager
Spolupracující agentura:
Mediální agentura:
Velikost hrubého mediálního (ATL) rozpočtu kampaně: Kč
Velikost hrubého podlinkového (BTL) rozpočtu kampaně: do 1 mio Kč
Situace / background:
Přepis energií při stěhování nebo při koupi nového bydlení je možné provést pouze osobně. To zabere hodně času pro zákazníka i dodavatele. Znamená to nepříjemné běhání, sledování otvírací doby a papírování.
Cíle komunikace:
Nabídnout významně velké skupině zákazníků řešících tzv. přepis energií (doposud jen papírováním) ) zcela nový kanál realizace smluvních změn prostřednictvím uživatelsky komfortní on-line služby.
Využít akviziční potenciál přepisů realizovaných mimo RWE k získání nových klientů.
Generovat časovou úsporu na straně front office RWE.
Komunikační strategie:
Cílovou skupinou jsou lidé, kteří se stěhují nebo zřizují nový přípojný bod a zjišťují, jak nejsnáze energie převést.
Středem komunikace je microsite www.rweprepis.cz. Hlavním zdrojem návštěvnosti jsou vyhledávače. Služba je aktivně komunikována na vlastních médiích RWE (on- i off-line).
Kreativní strategie:
Kreativní strategie nebyla nutná, protože klíčové bylo unikátní technologické řešení.
Podařilo se nám systematizovat interní procesy RWE, propojit transakční systémy a to vše zabalit jej do komfortního uživatelského prostředí.
Doplňující informace:
Mediální rozpočet 0 Kč.
Výsledky: