EFFIE 2020 – novinky: SUMMARY

18.6.2020
EFFIE

EFFIE 2020  se krize nebojí. Pokračuje ve svém rozvoji a v tom, co jsme začali minulý rok – EFFIE není jen soutěž, je to komunikační platforma efektivity marketingové komunikace. 

  • Partnerem EFFIE i v tomto ročníku bude TV Prima. Partnerství navíc prohloubíme a to jak po mediální stránce, tak po stránce realizační. Nesmíme zatím ani naznačovat, ale to snad říct můžeme, že Gala večer bude opravdu Prima!!! Pro Gala večer máme zatím pracovní termín 4.11., nicméně ještě může dojít k jeho posunu.
  • Výzkumným partnerem EFFIE je stále sdružení výzkumných agentur SIMAR, které – kromě hodnocení přihlášek z datového a výzkumného pohledu – opět udělí cenu „Nejlepší využití dat“
  • Nově zavádíme plnohodnotné oborové kategorie – Aktivační marketing, Obsahový/content marketing, Direct marketing, Business Tranformation a také kategorii PR
  • Kategorii PR si pod svá křídla vzala APRA
  • Každá oborová kategorie bude mít svou vlastní porotu
  • V porotě tentokrát zasednou jedni z nejzkušenějších a EFFIE nejznalejších profesionálů jak ze strany agentur, tak zadavatelů. Porota bude „mezinárodní“, neboť členem poroty bude také zástupce slovenského trhu Ronald Lupták, marketing director Heineken SR a také předseda poroty slovenské EFFIE v minulém roce. Složení poroty najdete na webových stránkách EFFIE.
  • Nezapomínáme na edukaci a pomoc přihlašovatelům: před výkopem najdete na webových stránkách EFFIE speciální sadu materiálů, které by měli přihlašovatelům pomoci při tvorbě přihlášek, orientaci v EFFIE a nasměrovat k nejefektivnějšímu přemýšlení o tom, co jak přihlásit. Na druhu půlku července pak chystáme „webinář“, který již bude čistě praktický  – „Jak co nejlépe napsat, respektive dopsat přihlášku: tipy a triky“.
  • Call for Entries bude 26.6, odevzdání přihlášek do 9.8. v řádném termínu, do 16.8. v mimořádném termínu. Shortlisty budou na světě 21.9. Pro další termíny sledujte webové stránky.
  • EFFIE konference se tento rok spojuje s Forum Media – rezervujte si 20.10.
  • … a také: opět oslovíme přihlašovatele i napřímo, respektive půjdeme cestou proaktivního vytipování kampaní, které by jistě neměly v EFFIE chybět

 

Poslat zprávu autorovi