7. 11. 2019
Grand Prix EFFIE 2019 získala agentura Beefbrothers a Česká asociace pojišťoven s kampaní Nepozornost zabíjí. Rekordní počet přihlášených prací – 91, se odrazil i v rekordním počtu ocenění. Celkem jich bylo uděleno včetně Grand Prix 34.. Večer v nabitém kině Lucerna ozdobili svou účastní ministr průmyslu a obchodu Karel Havlíček, tajemník Hospodářské komory ČR Tomáš Vrbík a Marek Singer, ředitel TV Prima.
Speciální ocenění si za průkaznost výsledku od SIMAR odnesly Vodafone s McCann. První zlato v nové kategorii Dlouhodobé budování značky získala Airbank s Ogilvy. Ocenění si odnesly ale také mnohé agentury mimo okruh AKA, a to včetně PR agentur.
Večer v duchu fiktivního vysílání ideální televize pro marketéry a komunikační experty vyvrcholil výběrem Grand Prix přímo na pódiu - porota, v čele s generálním ředitelem FTV Prima Markem Singerem vybírala ze zlatých EFFIE. Novinkou byla také ocenění v průřezových kategoriích Direct Marketing, Content Marketing a Aktivační marketing. Navíc AKA udělila i novou cenu pro úspěšnou byznysovou transformaci – cenu získala Dentsu Aegis Network s projektem pro IKEA.
Kompletní tabulku ocenění si můžete stáhnout zde. Všechny případové studie budou postupně zveřejněny na webu EFFIE. Tam najdete také fotografie z večera. Na první fotky se můžete podívat zde na webu v sekci Galerie.