3. 5. 2018
Effie se od svého založení v roce 1968 rozšířila na pět kontinentů světa. Dnes se tato soutěž pořádá ve čtyřiceti zemích a stala se tak světovým ukazatelem efektivnosti reklamy.
Vytváření efektivních oblastních reklamních kampaní se oceňuje v Global Effie nebo Euro Effie. Global Effie se zaměřuje na kampaně, které byly úspěšné v nejméně šesti zemích. V Euro Effie mohou soutěžit reklamní kampaně, které běžely v nejméně dvou zemích Evropy.
Effie v Evropě: Rakousko, Belgie, Česká Republika, Finsko, Německo, Řecko, Maďarsko, Island, Izrael, Nizozemí, Polsko, Rumunsko, Rusko, Slovensko, Slovinsko, Švýcarsko, Turecko, Ukrajina
Effie v Americe: USA, Chile, Ekvádor, El Salvador, Guatemala, Mexiko, Peru
Effie v Asii a Pacifiku: Čína, Hong Kong, Indie, Nový Zéland, Singapur