18. 10. 2021
Porota soutěže Effie složená ze zástupců zadavatelů, agentur, výzkumných agentur SIMARu a odborných medií vybrala z 85 přihlášených prací na shortlist 54. S odstupem nejsilnější kategorií jsou s devíti nominacemi Ostatní služby. Nejvíce nadějí na ocenění mají agentury McCann a Ogilvy, oba s osmi shortlisty.
Shortlist stahujte zde!
Porota výroční soutěže marketingové efektivity Effie, složená ze zástupců zadavatelů, agentur, výzkumných agentur a odborných médií, vybrala z 85 přihlášených prací na shortlist 54. Nejvíce nadějí na ocenění mají tradiční rivalové McCann a Ogilvy, oba s osmi shortlisty. Čtyři nominace má Saatchi & Saatchi a po třech Wunderman Thompson a Momentum.
Mezi nadějemi na cenné kovy zůstávají i nováčci v soutěži a netradiční přihlašovatelé, třeba vysoké školy a sportovní kluby. Navzdory nejistotě kvůli pandemickému roku je počet prací druhý nejvyšší v novodobé historii soutěže. Překotná doba přináší i paradoxy.
Výsledky soutěže budou vyhlášeny 24. listopadu. Slavnostní vyhlášení proběhne tentokrát ve velkém studiu televize Prima. Po loňském online přenosu z obýváku opět naživo před publikem. Přímo na místě, před zraky diváků také úzká porota vedená ředitelem FTV Prima Markem Singerem rozhodne o držiteli letošní Grand Prix. Vstupenky na večer můžete získat zde.