Nová kategorie v EFFIE – SPORTOVNÍ MARKETING

22. 6. 2021

Obrázek_sport

Effie, nejprestižnější česká soutěž spojující agentury a klienty, oceňující nejefektivnější práce z oblasti marketingu a komunikace, letos otevírá novou kategorii pro nejefektivnější projekty v oblasti sportovního marketingu.

Pro koho je kategorie určena?

pro kampaně/aktivity organizací, které se zabývají sportem/eSportem, profesionálním i amatérským – kluby, sportovní organizace, spolky, školní kluby, soukromé kluby, státní organizace, ČOV apod. Může se jednat o celou šířku marketingových aktivit, respektive komunikačních kampaní. Kategorie není určena pro subjekty, které nemají sport/eSport jako primární činnost/předmět zájmu, respektive sport/esport využívají "pouze" jako prostředí pro své mediální, sponzoringové, CSR či HR aktivity. Poznámka: v případě, že si nejste jisti, prosím, kontaktujte tým EFFIE.

Proč?

  1. Protože sportovní marketing se čím dál více profesionalizuje a začíná v něm být řada zajímavých počinů. Loni získala stříbrnou Effie hokejová Sparta Praha, například. Donedávna byl sportovní marketing spíše amatérskou disciplínou, ale v posledních 5 letech udělala řada klubů a organizací spoustu zajímavých počinů, které snesou srovnání s klasickou komerční marketingovou špičkou.
  2. Protože zdraví je velké téma – populace je po covidu křehká, děti neměly dlouho pohyb atd atd.
  3. Protože sport je potřeba podporovat dlouhodobě na všech úrovních a zviditelňovat ty, kdo jej dobře komunikují
  4. Protože sport byl finančně jednou z jevíce postižených oblastí v době pandemie COVID nebyli (a nejsou) diváci, spousta oddílů je na pokraji krachu, kvalitním marketingem a komunikací je možné získat nové příjmy – diváky, partnery, prodej merche atd…

Pozor: platí to i pro eSport, což je obrovsky rostoucí a profesionalizující se obor, české týmy začínají vyhrávat mezinárodní soutěže atd.

@effie.cz na instagramu