Video

Přihlašovatelé

Klient Rémy Cointreau Czech Republic, s.r.o.
Klient Rémy Cointreau Czech Republic, s.r.o.
Přihlašující agentura TL5 Digital s.r.o.

Individuální kredity

Jméno Pozice Společnost

 

Rozpočty

Velikost hrubého mediálního (ATL) rozpočtu kampaně: do 1 mio Kč

Velikost hrubého podlinkového (BTL) rozpočtu kampaně: do 1 mio Kč

Informace o kampani:

Situace / background:

Tullamore D.E.W. – je dlouhodobě  whisky č.1 na českém trhu. Každá pátá prodaná lahev whisky u nás je Tullamore D.E.W. (Zdroj: IWSR 2014)

Svoji jedinečnou komplexnost získává díky smíchání všech tří druhů irské whiskey (pot still, grain, malt) a je oblíbená kvůli své jemné chuti. V loňském roce otevřela novou palírnu v místě svého vzniku v Tullamore, kde vyrábí veškerou produkci.

Tullamore D.E.W. má aktuální tržní podíl podíl 60 % (Zdroj: IWSR 2014) v kategorii Irských whiskey. 95 % VOL realizuje základní řada TULLAMORE D.E.W. ORIGINAL, kterou v portfoliu doplňují prémiové řady TULLAMORE D.E.W. 10 YO single malt a TULLAMORE D.E.W. 12 YO.

Značka Tullamore D.E.W. má dlouhodobě vysokou spontánní znalost, momentálně nejvyšší z whisky segmentu na úrovni 63 % (Zdroj G82, BHT 2015) a druhou nejvyšší (Top of mind ), která se pohybuje 27 % (Zdroj:G82, BHT 2015).

Hlavním konkurentem je Jameson Irish Whiskey.

Cíle komunikace:

Cílem bylo zavýšení objemu prodaných lahví prémiových řad TULLAMORE D.E.W. 10 YO single malt a TULLAMORE D.E.W. 12 YO.

a získání většího podílu prodejů těchto SKU v rámci portfolia Tullamore D.E.W.

KPI bylo na webu www.lahevjakodarek.cz prodat minimálně 300 lahví se speciální dárkovou etiketou ke příležitosti dne otců 21. června 2015.

 

Komunikační strategie:

Komunikace probíhala čistě online. K propagaci jsme využili pouze reklamu na Facebooku a emailový newsletter na naši databázi kontaktů z předchozích kampaní Tullamore D.E.W.

Komunikovali jsme několik reklamních sestav. Část komunikace byla cílena na fanoušky značky 18-50 let na Facebooku, kterých máme aktuálně 47.480.

Další z reklamních sestav jsme cílili dle podobných zájmů (Look&Like audience) na nefanoušky značky Tullamore D.E.W ve věku core cílové skupiny značky, tedy muže 30-50 let. Dále na lidi z velkých měst a bohatých krajů opět omezenou věkem uživatelů.

Kampaň běžela po dobu tří týdnů.

Celkem jsme komunikovali 29 reklamních sestav se sedmi kreativními vizuály. Všechny kampaně jsme optimalizovali v reálném čase.

Klíčovou roli také sehrály remarketingové sestavy, které se zobrazovaly všem, kteří přišli na web a nedokončili nákup.

 

Mediální rozpočet byl 62.000 Kč. Dalších 10.000 Kč stála rozesílka newsletteru. Celkově kampaň stála 72.000 Kč.

 

Kreativní strategie:

Kampaň Daruj lahev s osobní etiketou vznikla díky velkému úspěchu předvánoční micro-kampaně, kdy si mohli zákazníci objednat etiketu s vlastním věnováním a doma si ji nalepit na lahev a darovat. Celkem jsme rozeslali více než 8000 etiket a to byl opravdu skvělý výsledek.

 

Letos jsme připravili speciálně ke svátku dne otců kampaň Daruj lahev s osobní etiketou.

Značka Tullamore D.E.W. se dlouhodobě prezentuje jako ideální brand na oslavu všech důležitých momentů života, které za to stojí (Parting Glass moments). Svátek Den otců je u nás poměrně mladý, přesto si již získal značnou popularitu hlavně mezi muži. V důsledku toho tento svátek dlouhodobě komunikujeme.

 

Uživatelé si mohli na jednoduchém webu www.lahevjakodarek.cz  objednat jednu z vyšších prémiových řad lahví TULLAMORE D.E.W. 10 YO single malt a TULLAMORE D.E.W. 12 YO. Zároveň vytvořit osobní etiketu s perzonalizací a vzkazem pro svého tátu.

Obě lahve se prodávali za jednotnou cenu 990 Kč a jednalo se o doporučenou maloobchodní cenu. Jediným zvýhodněním byla doprava zdarma.

Doplňující informace:

Statistiky návštěvnosti webu www.lahevjakodarek.cz

Počet návštěv na webu: 15 649

Počet unikátních návštěvníků: 13 661

Počet zobrazených stránek: 60 799

Počet stránek na 1 návštěvu: 3,89

Míra okamžitého opuštění: 20 %

 

Demografie zákazníků, kteří objednali:

58 % muži, 42 % ženy

Průměrný věk – 36 let (muži i ženy)

44 % lidé z krajských měst (246), z toho 60 % Praha

 

Výsledky:

Kampaň měla skvělé výsledky:

Celkem jsme prodali 548 lahví whiskey a vytvořili tím obrat 550.000 Kč.

Splnili jsme naše cíle na 185 %

Prodali jsme o 1000 % více lahví než prodá celá síť TESCO za jeden měsíc

(zdroj: interní data Rémy Cointreau Czech Republic, s.r.o.)

ROI kampaně bylo neuvěřitelných 763 %!

A to nejdůležitější, podařilo se nám zvednout meziročně v měsíci červen počet prodaných premiových SKU o 61 %!

(zdroj: interní data Rémy Cointreau Czech Republic, s.r.o., kanál VO)

Díky tomu se navýšil podíl v rámci portfolia Tullamore D.E.W o 400 % na 1,5 % v měsíci červnu.

 

Celkem jsme prodali 439 lahví TULLAMORE D.E.W. 12 YO a 109 lahví TULLAMORE D.E.W. 10 YO.

 

 

 

 

Přílohy kampaně:

Galerie kampaně